سهم دیگری

سهم دیگری

 

 

عــطر ِ تَنت روی ِ پــیراهنـم مــانده ..
    امــروز بـویــیدَمَش عمــیق ِ عمــیق ِ!
    و با هـر نـفس بـغــضم را سـنگین تر کردم!
    و به یــاد آوردم که دیـگر ، تـنـت سـهم ِ دیگری ست…
    و غمــت سـهم ِ مــن!



نظرات شما عزیزان:

̲̅[̲̅Ƨ̲̅Ӈ̲̅Ơ̲̅Ƙ̲̅Є̲̅ ̲̅ƛ̲̅Ƙ̲̅Ӈ̲̅ƛ̲̅Ʀ̲̅]
ساعت7:24---6 مرداد 1394
کجایی ؟ !
تو که نیستی همه می خواهند جایت را پر کنند
بیا
به همه بگو
تو تکرار شدنی نیستی
جای تو جز با خودت پر نمی شود


atefeh
ساعت16:29---2 بهمن 1393
_________*___*___*__*_______******
__________*___*__*________**:::::::*
______________*__*_______**:::::::::*
_______________*__*_____**::::::::::*
________________*__*___*::::::::::::*
_________________*_*__*:::::::::::::*
_____**********____##*:::::::::::*
___**:::::::::::::::::: ^^*:::***:::*
__**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::::*
___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::::*
_____**::::::::::*:::::*^^*::::::::::*
__________****::::::::::::^*********
____________**::::::::::*
___________**:::::::*
_______.oº º .******
……O º *
*.°
º
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............……O º *
*.°
º
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o° °O……O º *
*.°
º
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
...............o° °Oo° °O

UPДм


atefeh
ساعت16:31---1 دی 1393
خدایا خسته ام!
از غریبــه بــودن بیــن ِ این آدمـ ها
از بـے کسـے
از ایـــن کـه از جنـس ِ آدمـ های اطرافــم نیستــم
از اینکه همه تا میفهمــن از خودشــون نیستــم
رفتارشــون باهامـ عوض میشـه
خدایــا!
تو بـا مــن باش
nisti???


●๋•Mαɳια●๋●
ساعت17:17---20 آذر 1393
کسی که با وجود این که می دونه اشتباه کردی ولی بازم ازت دفاع میکنه قدرشو بدون..
چون یا "عاشقته" یا "مادرته" !!!!!


●๋•Mαɳια●๋●
ساعت23:50---18 آذر 1393
من سرد

هوا سرد

برف سرد

زمستان سرد

تو با من سرد

دنیای من سرد

همه چیز سرد

ولی فنجان قهوه ام گرم

این تضاد برای یک لجظه مرا به آرامش می برد


atefeh
ساعت13:20---16 آذر 1393

ببین عزیزم
اگه هربآر قهر میکنی
چه مقصر بآشی چه نبآشی،بآزم من میآم
"منت کشی"
یه بآر . . .
دو بآر. . .
سه بآر. . .
دفعه چهآرم بفهم که بجز تو کسیو ندآرم
وگرنه...
×منم اگه چنتا دآشتم با قهر اولت میرفتم×


atefeh
ساعت13:19---16 آذر 1393
ﺻُﺐ داﺷﺘﻢ ﻣﯿﺮﻓﺘﻢ ﺟﺎﯾﯽ ؛ رادﯾﻮی
ﺗﺎﮐﺴﯽ روﺷﻦ ﺑﻮد !
ﺗﻮ رادﯾﻮ ﭘﺮﺳﯿﺪ ﮐﻪ :
ﺷﻤﺎ ﺑﺮای ﺣﻔﻆ اﻣﻨﯿﺖ ﺗﻮی ﻓﻀﺎی ﻣﺠﺎزی
ﭼﯿﮑﺎر ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ ؟
ﯾﻪ ﭘﺴﺮه زﻧﮓ زد ﮔﻔﺖ :
ﻣﻦ ﺗﻮی ﻓﻀﺎی ﻣﺠﺎزی ﺳﻌﯽ ﻣﯿﮑﻨﻢ اﺻﻼ
ﺑﻪ اﯾﻨﺘﺮﻧﺖ وﺻﻞ ﻧﺸﻢ !
ﺧﻮش ﺑﺤﺎﻟﺸﻮن دﯾﮕﻪ ! ﯾﻪ ﺳﺮﯾﺎ ﮐﻪ ﻋﻘﻞ
ﻧﺪارن ، راﺣﺖ زﻧﺪﮔﯽ ﻣﯿﮑﻨﻦ !


DUYĞU
ساعت18:49---14 آذر 1393
گاهی از خیال من گذر می کنی …
بعد اشک می شوی …
رد پاهایت خط می شود روی گونه ی من …


DUYĞU
ساعت22:51---4 آذر 1393
آدمها ... :

... وقتی کودکند می خواهند برای مادرشان هدیه بخرند ولی پول ندارند .

... وقتی که بزرگتر می شوند ، پول دارند ، ولی وقتِ هدیه خریدن ندارند.

... وقتی که پیر می شوند ، پول دارند ؛ وقت هم دارند ، ولی مادر ندارند !


DUYĞU
ساعت19:38---1 آذر 1393
گـاهــﮯ نـدانـسـتـﮧ از یــک نـفـر بـتـﮯ درســت مــیـکـنـﮯ
آنــقـدر بـزرگ کـﮧ از دســت ابـراهـیـم نـیـز کــارـﮯ بـر نـمـﮯ آیـد


DUYĞU
ساعت19:37---1 آذر 1393
مهربانيت را به دستي ببخش ؛ که مي داني با او خواهي ماند ....
وگرنه حسرتي مي گذاري بر دلي که دوستت دارد ... !!!


DUYĞU
ساعت2:25---29 آبان 1393
لحظه ای میرسد
که آدم از همه چیز دست میکشد
چون عاقلانه ترین کار همین است ...


DUYĞU
ساعت2:24---29 آبان 1393
من یک جور زندگی می خواستم
تو یک جور
نتوانستیم کیک مشترکی داشته باشیم
خودمان را خوردیم .


DUYĞU
ساعت2:22---29 آبان 1393
در صورتت آرامشى بود
كه مى توانستم
تمام كلماتم را
به امانت بسپارم


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت6:18---25 آبان 1393
وقتی با مشکلات روبرو میشویم ، به خدا میگوییم چرا من ؟
اما زمانی که خوشحالی به ما روی میاورد صحبتی از خدا نیست !
یاد بگیریم که در هر وضعیت بگوییم : بله خدا ! خود من . . .


عشق2طرفه(محمد)
ساعت17:28---23 آبان 1393
سلام دخترک تنها وبت قشنگه دمت گرررم ، مرسی که بهم سر زدی بازم بیا خوشحال میشم...موفق باشی

DUYĞU
ساعت17:21---23 آبان 1393
کسی که اعتقاد دارد دیگران باید مشکلاتش را حل کنند؛

همانند کسی است که برای گذر از رودخانه منتظر است تا آب آن خشک شود!


DUYĞU
ساعت17:19---23 آبان 1393
هر کس در دنیا باید یکی را داشته باشد که حرف های خود را با او بزند،
آزادانه و بدون رودربایسی و خجالت،
به راستی انسان از تنهایی دق می کند!


DUYĞU
ساعت23:32---22 آبان 1393
راستش را بخواهی
فاجعه ی رفتن "او"
چیزی را تکان نداد . . .
من هنوز هم چای میخورم...
قدم میزنم...
هستم!
اما...
تلخ تر ...
تنهاتر ...
بی اعتمادتر...


DUYĞU
ساعت23:31---22 آبان 1393

آدمهای شکسته دو دسته اند :

آنهایی که یهویی از دست یک نفر افتاده اند

آنهایی که یواش یواش از دست همه ترک برداشته اند


DUYĞU
ساعت23:31---22 آبان 1393

زندگی تمامش خطای دید است

من فقط تو را می بینم و تو فقط من را نمی بینی !


DUYĞU
ساعت23:31---22 آبان 1393
سلام گلم
ممنون از حضورت
شما هم با افتخار لینک شدین


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت21:31---22 آبان 1393
اززشت رویی پرسیدند:
آنروزکه جمال پخش می کردند کجا بودی؟
گفت : در صف کمال


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت23:28---20 آبان 1393


کاش...

لا اقل برای یک بار...

لرزش دست هایت را...

روی گونه های خیس از اشکم...

حس کرده بودم...

حالا که رفته ای...

من از کجا بفهمم...

که خوشبختــــ♥ـــ ــــی چه حسی داره؟؟


DUYĞU
ساعت20:29---20 آبان 1393
گاهى سکـــــــوتــــــ مى آموزد
بودن همیشه در فریاد نیســت
اسطـــوره شدن یعنى در عین رفتــن بمــانى
یعنى باشى یـــا نباشى دوستت داشته باشند و دلــتنگت شوند.....


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت20:23---20 آبان 1393
به بعضیام باس گفت●●ﺑـِﺒﻴﻦ؟●●

ﺟــــﺎﺕ ﻛــــــﻪِ ﺧﺎﻟـــــﻰ ﻧﻴﺲ ﻫﻴــــﭻ●●●!

●●ﺳــَــﺮِ ﺟـــــﺎﺗَﻢ ﺩَﻋــــﻮﺍﺱ●●!!


fatemeh
ساعت15:38---20 آبان 1393
وبت قشنگه

★❤ALOƝƐ ƁOƳ❤★
ساعت15:22---20 آبان 1393
گیرم اندوه تو خواب است و نگاه تو خیال
پس دلم منتظر کیست عزیز این همه سال؟
پس دلم منتظر کیست که من بی خبرم؟
که من از آتش اندوه خودم شعله ورم؟
ماه یک پنجره وا شد به خیالم که تویی
همه جا شور به پا شد به خیالم که تویی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 20 آبان 1393برچسب:, ساعت 14:57 توسط دخترک تنها |