عیبی نداره..

عیبی نداره..

 

اصلا عیب نداره !!

عیب نداره که تنهایی ...

عیب نداره که دیگه زیر بارون بدون اون باید تنها خیس بشی ....

عیب نداره که شبا بدون شب بخیر عشقی که الان نداریش میخوابی ...

عیب نداره که جمله ی دوستت دارم رو دیگه نمیشنوی تا دلت یکم آروم بشه ...

عیب نداره که دلش دیگه برات تنگ نمیشه 

تا بفهمی هنوزم عاشقانه دوستت داره ...

 عیب نداره که اگه خیانت دیدی و دم نزدی .....

 یعنی نخواستی که هیچی بگی ....

عیب نداره اگه اونیکه بهت گفت تا آخرش باهاته

 الان دیگه نیست تا ببینه چقدر تنها شدی و غم

تو دلت نشسته ...

 

اما مطمئن باش یه روزی

همونی که قدر تو رو ندونست یه روز توی حسرت داشتنت میسوزه

 



نظرات شما عزیزان:

̲̅[̲̅Ƨ̲̅Ӈ̲̅Ơ̲̅Ƙ̲̅Є̲̅ ̲̅ƛ̲̅Ƙ̲̅Ӈ̲̅ƛ̲̅Ʀ̲̅]
ساعت7:30---6 مرداد 1394
یه وقتایی هست میبینی فقط خودتی وخودت…
دوست داری,همدرد نداری
خانواده داری,پشتیبان نداری
عشق داری,تکیه گاه نداری
مثل همیشه ;همه چی داری وهیچی نداری…


̲̅[̲̅Ƨ̲̅Ӈ̲̅Ơ̲̅Ƙ̲̅Є̲̅ ̲̅ƛ̲̅Ƙ̲̅Ӈ̲̅ƛ̲̅Ʀ̲̅]
ساعت7:25---6 مرداد 1394
تنهایی یعنی … عبور می کنم هر روز
از کنار نیمکت های خالیه پارک….
طوری که انگار کسی در نیمکت های آخرین
انتظارم را میکشد و به انجا که میرسم باید…..
وانمود کنم که باز هم دیر رسیده ام!!!!


DUYĞU
ساعت22:30---6 آذر 1393
زنده بودن حرکتی افقی است از گهواره تا گور
و زندگی کردن حرکتی عمودی است از زمین تا آسمان


DUYĞU
ساعت22:30---6 آذر 1393
برای دوست داشتن وقت لازم است،
اما برای نفرت
گاهی فقط یک حادثه یا یک ثانیه کافی است.


رز
ساعت19:35---22 آبان 1393
سلام ابجی
وبت حـــــــــــــــــرف نداره خداوکیلی
خیلی خوشم اومد
لایک داری


maryami
ساعت17:42---20 آبان 1393
اگه خواستی لینکم کن بعد بهم بگو تالینکت کنم

ساغر
ساعت15:42---20 آبان 1393
ب نظرت اونی ک واسش میمیری ی درصد این عشق و نصبت بهت داره.ی جوری عاشق نشو ک بعدا پشیمون شی اینو میگم چون همه این راههارو من رفتم دوست دارم آبجی گلم ببخش قصد ناراحت کردنتو نداشتم امید وارم اگه اونم همینقدر عاشقته بهم برسین و خوشبخت شین ولی همیشه مواظب دل پاک و قشنگت باش مهربونیاتو خرج هرکسی نکن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 20 آبان 1393برچسب:, ساعت 14:52 توسط دخترک تنها |